۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم. پشتیبانی: 36277776 -87 -98+

سوالات متداول مشتریان

آفی ها چیست؟

آفی ها وب‌سایتی است که آخرین و بهترین تخفیف‌های رستوران‌ها،‌ مراکز ورزشی،‌ مراکز تفریحی،‌ فروشگاه‌ها،‌ هتل‌ها و غیره را تا ۹۰٪ تخفیف ارائه می‌دهد. شعار ما «ارزان‌تر لذت ببرید!»

من به آفی ها علاقه‌مندم،‌ این آفی ها دقیقاً چه مواردی را شامل می‌شود؟

در بخش توضیحات آفی ها جزییات آفی ها آمده است که کوپن شامل چه مواردی می‌شود. البته در اکثر مواقع مراکز دارای سرویس‌های دیگری نیز هستند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید اما آن سرویس‌ها، شامل کوپن تخفیف شما نمی‌شوند.

من به آفی ها علاقه‌مندم،‌ سفارش خود را ثبت کرده اما پرداخت نکرده‌ام.

در این صورت سفارش خود را لغو نکنید،‌ پرداخت کرده و کوپن خود را دریافت کنید.

کد کوپن خود را باید در روز پرداخت استفاده کنم؟

خیر! شما می‌توانید با توجه به مهلت استفاده هر تخفیف که در قسمت توضیحات نوشته شده است، بعد از تماس و هماهنگی، به مجموعه مورد نظر مراجعه بفرمایید.

من آفی ها را خریده‌ام اما کد کوپن را دریافت نکرده‌ام

چنانچه کوپن های خرید خود را نیافتید مشکل خود را به پست الکترونیکی support@offiha.ir ارسال کنید و یا با شماره 8736277776 داخلی 1 پشتیبانی سایت تماس بگیرید. توجه بفرمایید برای راهنمایی سریع تر جزییاتی شامل حساب و سفارش شما باید در ایمیل باشد. ما در اسرع وقت مشکل شما را بررسی کرده و آن را رفع خواهیم کرد.

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ چگونه آن را استفاده کنم؟

شما می‌توانید کوپن خود را پرینت گرفته و پس از هماهنگی تلفنی با مجموعه، به محل مربوط رفته و از سرویس خود استفاده کنید.

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ پیش از رفتن به محل استفاده از آن باید چه‌کار کنم؟

ممکن است شما برای مراجعه به آن مکان نیاز به گرفتن وقت قبلی داشته باشید؛ بنابراین با خدمات دهنده تماس بگیرید. این موارد در بخش مربوط به شرایط آفی ها نوشته‌شده است که کافی است قبل از مراجعه به محل، این بخش را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید.

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ چند نفر می‌توانند از آن استفاده کنند؟

هر کسی می‌تواند از کوپن خود یک‌بار استفاده کند؛ بنابراین این تعداد به مشخصات کوپن وابسته است و تنها در اختیار یک نفر می‌تواند قرار بگیرد.

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ اما نمی‌توانم آن را استفاده کنم

اگر به‌سرعت به آدرس support@takhfifan.com ایمیل بزنید،‌ ما مشکل شما را حل می‌کنیم. اگر هزینه مربوطه را پرداخت کرده‌اید و به ما خبر نداده‌اید،‌ کوپن خود را به دوستتان هدیه دهید تا از آن استفاده کند.

آیا می‌توانم آفی ها را به‌عنوان کادو برای کسی خریداری کنم؟

بله، در صفحه خرید دکمه «هدیه بدهید» را انتخاب کنید.

کد کوپن را باید یک‌بار استفاده کرد یا می‌توان در زمان‌های مختلفی از بخش‌های آن استفاده کرد؟

کوپن را نمی‌توان در زمان‌های مختلفی نیز استفاده کرد. زمانی که کد خود را به فروشنده اعلام کنید،‌ آن کد به‌طور کامل، از درجه اعتبار ساقط است وامکان استفاده دوباره از آن وجود ندارد.

با انتخاب روش پرداخت الکترونیک مبلغ بلافاصله از حساب من کم می‌شود؟

بله کم شده و پس از پرداخت برای شما کد کوپن ارسال خواهد شد. در صورت وجود خطا و برقرار نشدن پرداخت، مبلغ کسر شده از شما طی مدت 72 ساعت به حساب شما برخواهد گشت. در صورت عدم بازگشت وجه پرداختی، پس از بررسی حساب با شماره 8736277776 داخلی 1 تماس حاصل بفرمایید.

روش پرداخت الکترونیکی چقدر ایمن است؟

بسیار ایمن! اگر شما بخواهید از طریق کارت خود پرداخت کنید،‌ شما به سایت بانک فرستاده خواهید شد تا اطلاعات خود را وارد و مبلغ را پرداخت نمایید؛ بنابراین ما اطلاعاتی از شما را نگهداری نکرده و دریافت نمی‌کنیم.

من تصمیمم عوض‌شده است. می‌توانم پول خود را پس بگیرم؟

ازآنجایی‌که ما رابط بین شما و شریکان تجاری خود هستیم،‌ بازگرداندن پول غیرممکن است؛ بنابراین پیش از ثبت سفارش لطفاً تصمیم خود را قطعی کنید.

اگر زمان استفاده از کوپن به پایان رسیده باشد چی؟

بدشانسی! اگر زمان استفاده به پایان رسیده باشد،‌ کوپن دیگر قابل‌استفاده نخواهد بود و ارزش خود را ازدست‌داده است؛ بنابراین شرایط آفی ها را کامل خوانده و به زمان انقراض کوپن توجه کنید.

«هر آفی ها ویژه یک نفر» به چه معناست؟

یعنی با هر کد آفی ها یک نفرمی تواند از سرویس‌های ارائه‌شده استفاده نماید.

«بدون محدودیت در خرید کوپن» به چه معناست؟

یعنی هر نفر می‌تواند به تعداد دلخواه کد آفی ها برای خود یا دوستان، اقوام و سایرین خریداری نماید. البته توجه نمایید که در قسمت محدودیت استفاده هر نفر مشخص می‌شود که هر نفر حداکثر از چند کد آفی ها برای خود می‌تواند استفاده کند.

«هر آفی ها ویژه یک سفارش» به چه معناست؟

یعنی با هر کد آفی ها تنها می‌توانید یک سفارش که مخصوص رستوران و کافی‌شاپ است را دریافت نمایید و در صورت سفارش بیشتر هزینه جداگانه بر عهده شما است.

«در صورت تمایل به سفارش بیشتر، هزینه بر عهده مشتری است» به چه معناست؟

یعنی شما می‌توانید تا سقف کوپن خریداری‌شده سرویس بگیرید و در صورت سفارشی بیشتر از سقف کوپن هزینه جداگانه در محل قابل پرداخت است.

منوی باز رستوران به چه معناست؟

یعنی شما میتوانید با توجه به سقف کوپن تان از منوی رستوران خرید بفرمایید. بدیهی است اگر بیش از سقف کوپن تان سفارش داده اید. مابه التفاوت مبلغ را در رستوران پرداخت میفرمایید.

از آخرین آفی‌ها مطلع باشید با وارد کردن ایمیل خود آخرین آفی‌های شهرتان را دریافت کنید اشتراک
به کانال تلگرام آفی ها بپیوندید
به صفحه اینستاگرام آفی ها بپیوندید
support@offiha.ir
36277776 - 87 - 98+

محبوب‌ترین عبارات جست‌وجو شده:

  • رستوران با موسیقی زنده
  • مرکز ماساژ در کردستان
  • آرایشگاه
  • رستوران کردستان
  • رستوران های غرب کشور
  • سلف سرویس
  • فست فود
  • کجا صبحانه بخوریم
  • هتل کردستان
  • استخر با نصف قیمت
  • بیلیارد نصف قیمت
  • سفره خانه سنتی
  • نمایش کمدی
  • لیزر موهای زائذ
  • آتلیه عکاسی
  • دندان پزشکی
  • آب درمانی
  • کبابی
آفی های ۱۳۹۶ - ساخته شده با عشق