۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم. پشتیبانی: 36277776 -87 -98+

قوانین تعویض و ارجاع کالا :

شرکت آفی ها با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت میباشد. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد. با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید. در این صورت مشتریان میتوانند با توجه به قوانین تعویض 24 ساعته سایت آفی ها، کالاهای خود را تعویض نمایند.

ارجاع و یا تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

1- نواقص فنی کالای خریداری شده

2- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در سایت آفیها

3- آسیب دیدگی در شرایط حمل و نقل

4- تعویض سایز البسه

چنانچه قصد تعویض و یا ارجاع کالای خریداری شده خود از فروشگاه اینترنتی سایت آفی ها را دارید، میتوانید با توجه به شرایط زیر اقدام فرمایید.
توجه بفرمایید ارجاع و تعویض کالا با توجه به قوانین زیر صورت گرفته و در غیر اینصورت شرکت آفی ها مسئولیتی بر ارجاع و تعویض نخواهد داشت.
استفاده از ضمانت 24 ساعته تعویض کالا چه شرایطی خواهد داشت...

1- مغایرت کالاهای خریداری شده از سایت آفی ها با کالای تحویل گرفته شده:
در صورتی که کالاهای خریداری شده شما از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد میتوانید تا حداکثر 24 ساعت این مورد را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت آفی ها اطلاع دهید.

1-1- چنانچه عدم تطابق به وجود آمده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که کالا به مشتری تحویل شده باشد، به شرکت آفی ها تحویل داده شود و از آن استفاده ای نشده باشد.
عکس و فیلم مندرج در سایت و یا شبکه های اجتماعی وابسته به سایت آفی ها جهت کمک رسانی به خرید مشتریان بوده و از آنجایی که ممکن است مقداری از جزییات با کالای اصلی وجود داشته باشد، به استناد به این موارد نمیتوان اظهار مغایرت نمود.

1-2- در صورتی که عدم تطابق بدون باز کردن بسته بندی محصول، قابل تشخیص نباشد. رعایت موارد زیر الزامی میباشد:

1-3-کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.


2- چنانچه کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

در هنگام تحویل کالا از شرکت آفی ها به خریدار میباست، کالاها توسط فرد تحویل گیرنده بررسی و کنترل کامل گردد.

2-1- چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا، بدون استفاده نمودن و باز کردن بسته بندی آن، مشخص باشد میباست از تحویل گرفتن بسته خودداری نمائید بدیهی است امضاء و تائید شما بمنزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی میگردد و پس از آن شرکت آفی ها هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

3- قوانین مربوط به تعویض و یا ارجاع کفش و پوشاک

به دلیل رعایت موارد بهداشتی و همکاری هرچه دقیق تر خریداران با شرکت آفی ها، تعویض کالای پوشاک با توجه به قوانین زیر انجام شده و در غیر اینصورت شرکت آفی ها مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود.



4- اگر کالای خریداری شده مشکل فنی داشته باشد :

مشکل فنی کالا، باید حداکثر تا 24 ساعت به بخش پشتیبانی مشتریان سایت آفی ها به شماره 08736277776 داخلی 1 اطلاع داده شود.

حتما در هنگام ارجاع و یا تعویض کالا توجه فرمایید :



5- قوانین مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی (محصولات آرایشی و بهداشتی، البسه زیر، کالای خواب و حمام)



6- چگونه کالا را مرجوع نماییم؟

مشتری گرامی چنانچه ارجاع و تعویض کالای خریداری شده شما منطبق با قوانین و مقررات ذکر شده بالا میباشد موارد زیر را جهت ارجاع به شرکت آفی ها رعایت نمایید :


7- گارانتی

مدت گارانتی کلیه کالاهای عرضه شده در سایت آفی ها برای هر کالا متفاوت است و در قسمت ویژگی ها و شرایط استفاده، (در صورت عدم درج موارد مذكور در این قسمت، گارانتی برای آن كالا وجود ندارد) درج شده است.
اگر کالای خریداری شده شما دارای گارانتی باشد و دچار ایراد فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.


8- هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود عدم انطباق موارد درج شده در سایت آفی ها و کالای خریداری شده و یا آسیب دیدگی و هر عاملی که باعث تعویض و یا ارجاع کالا گردد، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سایت آفی ها برسد، هزینه های ارسال کالا به عهده آفی ها میباشد.


9- پس از رسیدن کالا به واحد مشتریان سایت آفی ها، فرایند رسیدگی کالا چگونه خواهد بود ؟


10-کدام کالاها قابلیت تعویض و ارجاع را ندارند؟

با توجه به ماهیت بهداشتی برخی از کالاها و قوانین وزارت بهداشت نسبت به فروش برخی از کالاهای بهداشتی، کالاهای زیر قابل تعویض و یا ارجاع نخواهند بود لذا از مشتریان عزیز تقاضا میشود در خرید خود نهایت دقت را به کار گیرند.

1- زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره، انگشتر، گردنبند، عینک، ساعت و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض ندارند.

2- لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و تعویض ندارند.

3- البسه و وسایل نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمی باشند.

4- البسه زیر به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.

5- کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالای کتاب و رسانه و یا کالاهای مصرفی مانند لوازم التحریر) مشمول 24ساعت مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.


11-وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟


12- بازگشت وجه


13- عدم موجودی

از آخرین آفی‌ها مطلع باشید با وارد کردن ایمیل خود آخرین آفی‌های شهرتان را دریافت کنید اشتراک
به کانال تلگرام آفی ها بپیوندید
به صفحه اینستاگرام آفی ها بپیوندید
support@offiha.ir
36277776 - 87 - 98+

محبوب‌ترین عبارات جست‌وجو شده:

  • رستوران با موسیقی زنده
  • مرکز ماساژ در کردستان
  • آرایشگاه
  • رستوران کردستان
  • رستوران های غرب کشور
  • سلف سرویس
  • فست فود
  • کجا صبحانه بخوریم
  • هتل کردستان
  • استخر با نصف قیمت
  • بیلیارد نصف قیمت
  • سفره خانه سنتی
  • نمایش کمدی
  • لیزر موهای زائذ
  • آتلیه عکاسی
  • دندان پزشکی
  • آب درمانی
  • کبابی
آفی های ۱۳۹۶ - ساخته شده با عشق